Untuk aktiviti minggu ini, setiap kumpulan ditugaskan untuk membawa bahan-bahan seperti berikut :
- 2 barang yang tidak digunakan lagi
- 4 keping kertas A4 warna dan 2 keping kertas A4 putih
- 1 botol gam
- 1 gulung cello-tape
- 1 gulung tali rupia
- Gunting / pisau
Nama Produk
Human Airline
Maklumat Produk
Alatan ke era baru semakin hari semakin banyak kes kesesakan lalu lintas walaupun di era kini penggunaan pengangkutan awam disediakan. Oleh itu, untuk mengurangkan kesesakan lalu lintas alatan ini telah dihasilkan. Selain daripada itu, ia dapat mengurangkan pencemaran bunyi dengan adanya alatan ini dapat mengurangkan masa dan kegunaan minyak.
Ciri-ciri Produk
- Penggunaan GPS memudahkan perjalanan dan arah tujuan pengguna.
- Penggunaan sayap tanpa mengeluarkan bunyi dan asap.
Target Market
Untuk golongan yang telah memiliki lesen memandu yang diiktiraf oleh syarikat kami dan badan kerajaan.
Promotion Tag Line
"Everybody can Fly", "Faster Fly" dan "Easy to Fly".
Marketing Strategy
- Test fly
- Using media social to promote
- Using advertisement tv and radio.
Pricing Scheme
RM 40,000.00 to 50,00.00 only.
Berikut adalah produk yang kami hasilkan iaitu “Human Airline” seperti pada gambar di bawah :